fredag 8 oktober 2010

I morron...

...lördag, vet jag med allra största sannolikhet att
Vetlandaposten,Tranåstidningen & Smålandstidningen
har ett bra reportage =)
Bröstsystrar & vänner.
Nyfiken?
Läs tidningen =))))))
'
Har pysslat lite efter omtapetseringen, jag kan inte bestämma
vilken färg det är i sovrummet,,det handlar om vilket ljus som
faller på tapeten men det är inte lika grönt som innan iallafall=)
Loppisfynd från Ronneby blev sänglampor.
Lite kärlek oxå..
..lite Carpe Diem .
Så ska det gå att sova här med=)
'
De var denna karmen som vi vill byta ut mot gamla spegeldörrar
men det får nog till att bli att plocka bort stomme &endast ha
ben på sängen så länge.
Projekt är bra att ha, det gillar jag.
Bröllopspresenten från Cilla & Putte har kommit upp oxå.
Köket är mysigt .
'
Idag har det mest bara varit kringpajsande, regnet ute bjuder ju
in till att tända ljus & bara mysa.
Theo åkte till sin pappa idag (men kommer i morron igen =) så
vi bara njöt av den lediga förmiddagen, byggt lego, löst korsord.
'
Posten gjorde mej glad idag,,mitt tradera fynd kom =)))
bra att gå i oxå=)
'
Dax att fixa te lite fika, A ska visa Mary kay här ikväll,mysigt.
'
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Är så glad för att det gick bra för dig :-D På fredag får jag veta om jag måste genom samma resa som du gjort.

    Kramar från mig <3

    SvaraRadera
  2. Hoppar in och önskar dig en kanonbra lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. tackar för ikväll! Det var mysigt! Saknar dig redan! kram

    SvaraRadera
  4. Fiiint reportage va det...Och fint hemma hos dig med ju.

    Kram
    Bergatrollet

    SvaraRadera