måndag 4 oktober 2010

Smiling måndag !!!!!

Lördagen gick av stapeln med ett leende & massa energi=)
'
Möte med Bitcharna utan att ta på mej mer än jag klarade av,
tack alla för att ni hjälper mej med att säga NEJ!
'
Samling i Ankboet, lagom mysigt.
Lite musik,goda öl & underbara människor...
Åh nä jag är inte dum på riktigt *asg* bara inte så insiktsfull=)
Sen bar det upp till Tattoomania (tacka A för skjutsen)...
Massa folk att träffa,kramar till höger & vänster..fick massa
energi & styrka & fina ord av så många,,
Ja jag var helt lyrisk hela dagen igår =)
Nä, inte toapapper,,,kärleksband är bra =)
Anna hittade jag på dansgolvet oxå,,,,
Ågge hade vi lämnat av nån annan stans=)
Ja de var en kanonkul kväll, sugen på att tattuera var ju inte utan
när man hör surrande av maskinerna hela tiden,,men de får nog
vänta till Janispinuppan!!
'
Söndagen flög kanonbra, var absolut inte så bakis som jag
trott, ingen Ågge heller.
Lite Göteborgsbesök hanns oxå med & sen blevo det glurr
& ommöblering i kök & sovrum.
Nu är det äntligen på G..
'
Målarna anlände idag & har rivit & rivit tapet,,,åh längtar nu
tills det är klart...äntligen sätta bo på redit.
'
Just idag mr jag bra, & har nog kommit på att mitt allra
största problem är att ta reda på vem JAG är, jag är ju inte
gamla Ankan utan en ny men vad ska jag behålla från det
gamla & vad ska jag använda av det nya så jag känner igen
mej själv...
Så det lär bli bergodalbana ett tag till för jag har ingen aning
om  vem JAG är ännu riktigt!
'
Sen kommer ni ihåg att äta kanelbullar idag va?
Kanelbullens dag är det visst!!!!
'
Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. Va jätte kul o träffa dig i Lördags pumpkin*
    O glurr är GOTT? ;D Kram

    SvaraRadera
  2. japp höjdarkväll helt enkelt:) du får ta di bästaste bitarna från gamle anka o nya anka o telpa ihop med lite silvertejp,,,så gott som Ny:)))

    gött att få fiiint hemma due! kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt =)
    Glad för din skull.

    Kram
    Bergatrollet

    SvaraRadera
  4. En redigt kul kväll var det! Och så glad för din skull att du fixade här galant! Och vad hade JAG gjort utan dig (och alla de andra)och bildbevis fanns det med ja...hihi
    Puss o Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att läsa.. Ni verkar ha haft det hur kul som helst.. Gött!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. jo det där känner jag ingen att det gamla krokar med det nya! Nästa så man få skämas emellanåt när det gamla tränger på! :$

    Vad roligt att du hade det kul i helgen, du om någon är mer än värd det! Själv orkade jag inte som att jag var borta hela vecka och sen åkte hem på fredagen kändes det inte heller rätt att pysa ut på lördagen! saknar dig!

    SvaraRadera
  7. Haha.. På kortet där du kramar Anna, ser det ut som att du har en blond svallande hårtoft =)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. HårTOFS ska det vara ... Inte hårtoft.. =)

    SvaraRadera