fredag 22 oktober 2010

Positva besked =))))

Läkaren ringde precis lagom till att jag hade parkerat bilen på
stan,,
Han hade tittat på bilder & ultraljud & det han såg , såg INTE
ut som cancer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kan vara en cysta med vätska i, eller en blödning under
huden efter venporten, det är helt runt & en skarp kant,
Som han sa..
-Nu kn du ta bort allt det svarta du byggt upp runt dej!
ALTSÅ
INTE
CANCER!
'
Det var mammografiläkaren som antagligen inte hade läst
journalen ordentligt för han sa ju att han inte visste om att jag
hade haft en venport men det står ju i mina journaler typ!
Det var oxå den läkaren som ville ta en biopsid.
Om det blir en biopsid visste inte Abdul(min läkare) än
men han kommer att skära bort det vid min operation av de
andra bröstet..
Ja just nu känns det bara så underbart att ta bort det glad att
jag bestämt mej för det,,ja de hade bara oroat mej resten av
livet.
'
Så nu väntar jag på remissen till att ta bort bröst nr 2, det
kommer bli i November men har ingen aning om när,,,
Får väl se om jag lyckas att pricka in lagom till Bitchfesten i år
med...skålen med Ankan kanske kommer till nytta igen =)













Så här fint arrangerade mina Bitchar "mej" förra året..
'
Jag är så inuta h-e glag,lycklig,,,,glädjerus!
'
Firar med ett rosevin ikväll minsann=))))

Nu ska jag måla,,jag ska måla vitt ja eller nästan=)
'
Hejdåposs!

7 kommentarer:

  1. Helt underbart besked.Glädjs med dig.Jag förstår vad du gått igenom.Råkade ut för samma sak själv.Det är ett helvete med ovissheten och väntan på besked och vilken känsla när man äntligen får ett positivt besked.Det här var du verkligen värd efter ett helt år med sjukdom,operatioer och behandlingar.
    Massor av kramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  2. Vad fantastisk ! Härlig ! Ja nu är det att NJUTA !!!!!
    Glad för din skuld altså !
    Klem Ingrid

    SvaraRadera
  3. såå Lövely! anna no lika gla som du:)))

    mys på nu goa ankepank!:)!!

    SvaraRadera
  4. Glad för din skull!
    God helg vännen!

    SvaraRadera
  5. Underbart! Så glad jag blev :-D

    Kramar från mig <3

    SvaraRadera
  6. Men guuu va bra!
    Så glad för din skull!
    KRAM!

    SvaraRadera