onsdag 20 oktober 2010

ugggggggg!

Tänk att min lilla hjärna ska vara så trög va?
Det MÅSTE vara venportens ärrbildning/blödning...
Jag är verkligen inte gjord för att vänta på svar, jag sover inte
kan inte koppla av, inte ens titta på Greys,,
koncetrationsförmåga noll.
Mår skit helt enkelt,,,
När jag lämat Theo idag på skolan så var min plan att städa,,
min plan blevo SOVA istället,,
Tog en kopp Java först såklart,,min underbara man har
börjat med att brygga kaffe till mej på morron, härligt att
vakna till =)
Sen somnade jag, jag frös så jag skakade,huvudet sprängde
& gör ont fortfarande men så behövligt 3,5 H..
Ingen feber som tur är men det är säkert pga sömnbrist
& oro som jag mår så här.
'
Städningen då,,jag har dammat =)
'
Snöen kom idag här i stan oxå, jag tycker det är mysigt att
sitta inne med en kopp te & titta ut men inte att vara utei snön.
Däckfirmorna lär få att göra i morron helt klart.
Jag själv kom på att jag inga vinterkläder har till Theo & de är
inte likt mej, brukar ha sånt klart & redo,,Theos pappa hade
som tur var så han slipper frysa i morron, ja Theo altså=)
'
Nu ska jag snart krypa till kojs nu MED sovisar,,måste sova!
'
Först ska vi kolla in tasteline & planera för helgens middag,
de ska bli mysigt!
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. din hjärna må va liten, men icke trög!:)
    vem fan orkar det du orkar? inte jag. jag hade lagt mej i en lövhög eller slått sönder nåt. eller sooovit.
    sömnpiller är nog ett måste nu anka lilla, rätt som det är så jobbar du och sover så gott och detta är bara en jävla mardrömstid som förlänge sen försvunnit..
    bara håll ut.
    klart som korvspad det är venporten, läkaren hade ju inte ens en aning om att du haft den vid det bröstet.
    vila på, och ring o kolla med dom, så du inte går i onödan o väntar.
    men tänk på alla gifter du fått, och att du går på piller mot skiten nu med.
    dina otursdagar ska vara över nu, enligt min regelbok,
    o min regelbok är ju LAG.

    vad gäller snö är det inget som är mysigt bara pisskallt o småjävligt. spanien nästa? öppna sejj en bar nånstans vid nån strand längs med medelhavet?
    sitta under ett parasoll o glo ut över solnedgången, o tycka det är lite varmt...
    sov nu gott i natt i Zopiklon-landet, det ska jag göra.
    kramen på sej!!!

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket snö ni har.
    Tänker på dej (er)
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Snö?
    Jag, är avundsjuk :O)
    Det blir så mycket ljusare ute, när det kommit lite :O)

    Klart det är venporten, vad skulle det annars va!
    När får du svaret då?

    SvaraRadera