onsdag 6 oktober 2010

OM....

...någon mer än jag i världen hade tänkt att hälla i aceton i en sån
häringa pizzasalladsburk....
....gör inte det!!!
Den smälter märkte jag igår =((((
'
Plockade bort mina påbyggda naglar & rätt som det var så
blevo det dyngsurt på bordet,,,,jaja lärde mej nåt iallafall =)
'
Nu har jag varit & inhandlat krokar till tavlor
(typ betong överallt i Ankboet) & nu ska jag dra igång med att
fixa till köket, blev nya gardiner oxå.
'
Sovrummet blev inte som vi tänkt, vi har ju för oss att vi valde
en något brunaktig tapet men denna ser grön ut, tycker vi då!
Jag gillar verkligen INTE grönt så de var ju typiskt men,,,,
vi har nya tapeter bara det är ett skäl att vara glad!
'
I kväll hejjar vi på Vetlanda i Speedway,,,kan jag månne få
hålla på den röda ikväll då? *fniss*
'
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Ikväll får du heja på rött så mycket du vill!! har överblivna färgburka hemma annars om det inte färgen i sovrummet inte passar ;) tro t.o.m jag har rubinrött hemma :) kraaammmmmmmmm

    SvaraRadera
  2. Röd och blå ju... roligt att du får pyssla lite hemma nu.
    Det är du värd.
    Vi kanske kan fika en dag???
    Kram kram
    Bergatrollet

    SvaraRadera
  3. att vissa aldrig lär sig :) alltid rostfria skålar till allt så att inga olyckor kan ske. :)
    Hoppas du har en skön kväll. Nu dags för sängen och tv, guld värt!
    Hörs snart prutteluttanka

    Kram MMMMMMMMMMiaaaiiiaaaiiamiamiamiamariaelisabethjohanssonmiamiamaimian

    SvaraRadera
  4. hm ska hålla det i åtanke:)))) typiskt sak ja hade gjort...låter lite märklig färg , men det kanske går att "förvilla" ögat lite med andra färger? får nog komma o inspektera de kanske inte alls ä grönt nånstans i min värld:)

    Ja hejja du på röö:) det gick ju vägen! kramen!

    SvaraRadera