lördag 9 oktober 2010

Vad är ett bröst mot ett helt liv?


















Idag fick vi , Jag & Veronica första sidan.
Jag är jättemöjd med artikeln & foton,,
Tack för att vi fick vara med.
'
Tack alla för era fina ord & kramar.
'
Denna förädiska,orättvisa sjukdom hatar jag, jag har vunnit
min kamp ( now and foräver and äver) men jag vet ju att
andra är mitt i sin kamp, andra har precis börjat.
Jag är definitivt ingen superexpert, bara en Anka men med
erfarenhet,,hoppas att det skrivna ordet i dagens tidning har
gett någon styrka & mod att orka vidare.
'
Ingen kan göra allt men alla kan göra lite!

'

Lördagen har bestått av barnklädesloppis i Bodafors kyrka,
hittade inte så mycket,,Theos storlek var visst populär=)
Ska anamma det i vår för det ger ju några kronor & sen OM
man inte vill ha med sej resten av kläderna hem så skänks
dom till andra behövande,,i år skulle dom skickas till
Polen om jag fattade rätt....mycket bra ide.
Men stövlar ,regnkläder & vantar bidde det.
Vi avslutade med kårv & kaffe =)))
En sväng in på Erikshjälpen blev det oxå & en rökelsehållare
får bo i Ankboet,,ska mäta på en garderob oxå till bra pris=)
'
Nu har Theo kommit extra så det blir lite tvspel & kvällen
ska bestå av hemmagjord kabab & GP speedway..
'
Har eran Lördag varit till belåtenhet?
'
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. oh jag har glömt o köpa tidningen! Men nu har jag läst, och fem stjärnor av fem möjliga!! kanonbra repotage, vackert så man vill lipa och samtidigt glädjefyllt!!! din lila hemlighets-apa har vatt alldeles tyst om det mä:))P

    strongt gjort, och jag bara lööve att ni inte tar er "gamla cancer" och gömmer undan förevigt, utan använder den till något BRA och får mer människor uppmärksamma!!
    *klappar i mina händer av förtjusning*^

    här har ågren ett fast grepp om mig så jag håller extremt låg profil och försöker genomlida.
    så är det ju, upp som en sol, ner som en pannkaka. vissa dagar bajs-röv andra dagar helt okej.
    NU fick du dagen att bli lite ljusare i alle fall! tack för det!PÖÖSSS

    SvaraRadera