fredag 22 oktober 2010

NERVÖS....

Fördelen...
...med att inte ha en platt fin mage äe att jag inte behöver visa
upp den =)
Piercingen förvillar ju en del av ärret men nu är de 2 ärr där...
'
Idag blir det till att handla färg, sista ingredienserna,
glasbankenbesök, handla fågelbord & fågelfrö,,sen i kväll
ska jag måla garderob & nattduksbord till Theo..
'
Nu ringde bröstmottagningen precis, sköterskan skulle bara
tala om att jag inte var bortglömnd men hon kunde inte säga
om det var positivt eller negativt.
Läkaren ska ringa mej under dagen,,jaha nu blev det oro i
min mage,,
Han jobbar till 21 i kväll så jag kanske får vänta anda till
kvällen på honom...
Varför kunde inte sköterskan säga nåt, varför måste läkaren
ringa upp....NERVÖS e jag nu..
HATAR att inte veta....
Så nu mina bloggisar där ute,,,ALLA tummar & tår & tankar
på att det beror på venporten,,,,,,,
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Klart, vi håller, tummar, tankar, tår och till och med muttan ska jag hålla för dig :)
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Klart, vi håller, tummar, tankar, tår och till och med muttan ska jag hålla för dig :)
    Kramen!

    SvaraRadera