fredag 1 oktober 2010

Descutansanerad,,,,,Venport bort bort i morron !!!!!

En hyfsad dag med samma skvätt inre stress....
'
Började dagen med skolavlämnande & sen Jönköping,,polisen
var överallt idag kändes det som så i Järabacken så var det ju då
även min tur att visa körkort & blåsa....en baggis jue!
Träffade en av ledarna för gruppen, vi ska vara max 6 stycken,
använda oss av varandra & försöka komma tillbaka till livet.
Det känns seriöst för det kommer innefatta, lita andningsövningar
prmenader mm.
Jag fick fylla i ett test när jag var där,,,ja svaret blev att min
stress/ångerst ligger väldigt högt,,,men jag känner att detta
kommar att hjälpa mej en bit på väg,,,,hoppas hoppas.
'
Mitt läkarintyg kom idag oxå så nu får vi bara hoppas på att FK
tycker som min läkare,hon hade klart & tydligt kryssat i att jag
får INTE utsättas för stress...
Så håll tummarna gott folk!
Nyinköpt dosa snus,,så prydlig har jag aldri sett
en dosa snus förr
'
Gick in på IKEA en snabbis oxå, hade lovat mej själv lite nya
blommor, hittade både blommor & krukor, badrumsmatta &
handdukar,,,
Nu e de mysigt i fönstret =)
'
Till Theos glädje så hade han oxå fått paket,,,,,wow,,en
spindelmannhandduk av Moster=))))))))
Ett vykort från Åsen hade jag äran att få mej =)))))
'
Även våra tapeter ska kommaigång nästa vecka...äntligen ska
vi kunna sätta bo som VI vill ha det!!!
Väggen har vi inte fått svar om än men nä...jag orkar inte just nu!
'
Å så klart när den extra energin födadae efter jpgbesöket så
passade jag på att,f ixa i köket,tvätta,diska,skura duschkabin,,,
blä..skaffa ALDRIG en duschkabin...I HATE IT!!!!
'
Var på lövturne, vi tog på dom stora lövletarögonen men
antagligen gick vi åt fel håll för vi hittade bara gula trasiga Rönn
& Björklöv,,,var ju ute efter dessa med fina färger på & lite
annat att pryda en tallrik med ljus på.
'
Så nu är jag nyduschad * 2 med Descutan,,,ätit sista mackan
för många timmar framöver...
I morron är det dax för Venporten att plockas bort men det ska
gå bra, när jag satte in den så stog jag ju brud dagen efter så de
ska funka kanon...
Löst skjuts fram & tillbaka oxå för nån sjuktaxi fick jag inte ta
hem när det finns lokalbussar....
Robban & Theo har fullt upp med förberedelser för Tattoomania
innan Theo ska xtra till sin far,,snällt eller tjänster & gentjänster!
'
'
Så nu måste en Anka sova,,e tlött i ögat & det har varit mycket
idag men som jag sagt innan,,,Theo är min medicin <3
'
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. o...ja töcker det lät roligare mä Hibbiskrubb:)))

    nån med lite mkt tid kanske? vad gäller den fina snus-snurran:)))

    hör av dej efter venportsborttagningen så man vet allt gått bra. du vet:)

    k-r-a-m!

    SvaraRadera
  2. Åå saknar dig! Kanske dags o krams alla tre lite o byta energi? Nä inget party för mig i helgen. Jag orkar inte, annars lär jag vara som en hög nästa vecka på allt som behövds göras!! Puss o kram

    SvaraRadera