lördag 30 oktober 2010

Vintervit pocklad & virkning..


Såg denna hos Suz & var bara tvungen att pröva!
Mäktig så den varar länge, ja antingen ljus eller mörk
pocklad som Tove säger =)
Lördagsfrukostmys i soffan bidde de oxå!!
'
Vaknade oerhört trötter, & frusen idag men av nån anledning så
vände det nyss,,,
Det måste vara min meducin Theo,,blir så glad,mår så bra
bara av att ha honom i min närhet..spontana kommentarer
så som att vi satt & kollade på barnkanalen & de var en sån
häringa matkonstnär där,,ja han gjorde ex en svan av ett äpple
Theos kommentar..
-Mamma, det där är ju inte du någon expert på precis va!
'
Sen ska ni veta skillnaden mellan snygg & fin...
Det är ju så att snyggare är ju snyggare än fin,,,
Theo 6 år.
'
Vi tänker inte göra några pumpor i helgen, nä jag orkade inte
stimma omkring efter pumpor & sånt, vi bestämde att ta det
nästa fredag ihop med Tove & Camilla sitället.
Då kan vi handla pumpor på torget på tisdag istället.
Den som väntar på nåt gott...
'
Idag ska jag inhandla mej en virknål & garn, hade tänkt att
aktivera min hjärna eller avleda den kankse istället ...
Sen tänkte jag så här,,,
Jag kan inte virka , inte som jag vet om iallafall men om jag inte
har bilden klar för mej hur resultatet ska se ut så kan det ju
aldrig bli fel...smart va =)
Min tanke är en sjal men de kankse blir en grytlapp...
'
Ultimata blomman för en glömsk som jag,
den "talar" ju om när den är törstig!
'
Nähä, dax att tvaga mej & dra av pyjamasen & äntra staden..
Hörde nåt om vinsällskap ikväll oxå.....
Meeee like!!!
'
Vad ska ni hitte på en dag
som denna då?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vi sitter i bilen på väg hem. Har varit i lågpris ladan o sen tog vi fika innan vi skulle åka hem. När vi kommer hem bli de mest att slappa. Lördags kram

    SvaraRadera