fredag 25 september 2009

Bad Boys riktiga refrängtext =)

1
Jag kan inte annat än att fnissa ,,,
Theo har hört denna låten Bad Boys på radion & självklart så fastnade
refrängen...
1


1
Theos refrängtext är ju då:
Bad Boys Bad boys what yuo gonna do, what you gonna do
when the cump on you!
1
Har ni någon rolig textförvirring?
1
Nu ska jag vara duktig & städa & rensa hjärnan från alla trista,
besvikna tankar för det kan jag lova att det finns just nu!
Men bara att bita ihop...
Jill johnsson & Imperiet kan nog hjälpa mej men volym 12 kanske =)
Det gör ont när knoppar brister!!!!!
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. uja roliga textförvirringar finns, men det är jag själv som förvirrat dom:-)

    driving one of your cars med Lisa myskovsky,
    fick jag till

    dying om a golfcourse...och tänkte varför gör nån en låt om att dö på en golfbana-)))

    och en annan med nån gabrielle...
    hon sjöng
    out och reach...

    medans jag tyckte

    pottery ( stengods) och tänkte samma där, vem fan skriver en låt om lergods, typ en kruka för???

    så är jag knäpp med:-)))

    synd du är besviken, vill du nåt bare ring eller skriv eller så eller kÖm:-) puss

    SvaraRadera
  2. teddybjörnen Fredriksson
    Jansson hette han...
    Ha en bra helg.Kram Fru C

    SvaraRadera