fredag 4 september 2009

Spruta till trollisen =/////

1
Så nu var årets BVC besök avslutat, jag är stolt som bara en Ankmor
kan,,
Theo fick bara beröm för allt.
Han fick i uppgift att rita en triangel som BVC sköterskan sa en figur
som har tre hörn.
-Aha sa Theo som ett tacochips då!
Sen tyckte jag så fruktansvärt synd om honom,,,,
det var ju även spruta,,,åh vad han skrek & grät.


Det är dom stunderna som jag som mamma önskar jag kunde
överföra smärtan till mej.
Minns hur ont det gjorde när jag fick stelkrampssprutan i skolan!
Tog även upp Theos osömn men det blir ett annat möte,,lite svårt
att göra upp rutiner & bryta mönster bara med mej själv =)))
En glass & ett kinderägg fick hans smärta att läga sej lite !
1
Sen blev det det utlovade besöket på bibblan men tyvärr hade
dom inte så många spel inne så vi lånade Dvdfilmer istället.
& ett tennisspel som Theo ser fram mot att spela med Hanen i kväll.
1
När jag hämtade Theo på dagis idag så ville han absout visa upp mitt
bandage för ala barnen, han tycker det är lite häftigt!
1
Så nu håller jag på med minilunch, tar ju sin lilla tid =)
Sen ska vi luncha i soffan & kolla på lånefilm,,,myz.
Sen ikväll när Hanen kommer hem tar vi myz på redit!
1
Vi har ett tag funderat på att flytta & igår när jultidningarna kom
för förfrågning så visade det sej att dom ska flytta.
Dom har en 3:a i "rätt hörn" av husen här uppe.
Markplan & staket.
Utsikt över skogen eller lekplatsen & Cajjo kan vara ute precis när
han vill & flytten blir bara 5 minuter bort.
Kan grilla på riktigt,,,
Så jag tog mod till mej & ringde,,,,
OM vi vill ha den så är den reserverad till oss!!!!!
Bara att gå & kolla. Vore så bra för Theo har sina kompisar här.
Har tyvärr inte hört nåt om "våran bröllopslokal" ännu.
1
Nu är Theo sugen på att skriva några rader här inne =)
1
xcfffdsdsccccccczddqqqqqqxFEDFSCDRCXSDFDSFFDFFDS
gfgfrrffrfrsrdrdc0!"#¤%&/()=?``jkkllkutcscszfwQDZCFGTREW
THEOAGELII

Detta betyder enligt Theo:
stan till båten och storm.
1
Dax för lunch..
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. ankepanka, malins pappas fru sitter i styrelsen för där ert bröllop ska vara, och jag sa till henne att dom fan i mej ska boka upp lokalen åt er, så malla pratar med suss ikväll om detta, så det löser sig nog ska du se.-))

    lyan lät ju kanon! kan knappt bli bättre jue!!

    och jag fattade preciis vad Theo skrev!
    kram

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Theo i domraderna där!

    SvaraRadera
  3. ÅÅ hoppas att det bli flytt. vet ju inte hur stor lgh ni har nu. Men det kanske skulle vara super skönt och få större. Önskar att vi hade haft råd att köpa större. då hade jag inte tvekat att flytta.

    ja men visst är det så.. Det gör ju ännu ondare på sig själv när man ser sina barn lida. Eller när dem har feber. Man känner sig så maktlös. Nu tänkte jag skulle titta på " brokeback mountain" svt 1. har hört att den ska vara bra. Ha en trevlig helg KRAM Jennie

    SvaraRadera