lördag 12 september 2009

En höjdardag & en nöjd Anka...

1
Så nu var Motornsdag över för detta året,,eller inte riktigt kanske,
det är fest i kväll men den hoppar jag.
Känner att jag ska ta de lugnt & inte göra som förr,,inte ännu =)
Nä jag "myser här med Cajjo, dator & min bok,,ett glas rött oxå &
väntar på Hanen & Mia som kommer lite lagom runda under
fötterna sen =)))
Är stolt över mej själv att jag känner efter om vad som är bäst för
mej faktiskt,,
Fick lov av Hanen att äta godis oxå utan att böta,,,e han inte snäll!
1
Mia,Veronica, Jag & Tina
1
Gårkvällen bestod av "Bitchmöte" hos Veronica & Mattias &
kanongod Tacopaj med Cheececake till efterätt,,,
mumma för nasse =))
Idag har vi varit i parken..fick låna Theo en timma oxå så vi kunde
strosa omkring & kolla lite granna,,,
Mian körde upp "Dagny" åt mej så hon oxå fick vara med & Tina
fixade snacket galant,,du har ju koll tjejen =)))
Hanen fick "övningsköra" vagnen hi hi hi
Theo fastnade för en COOL bil....
Sitting Bull bilen!
1
Var massor med folk där uppe tror ca 1500 betalande & de var ju
kanonkulen men det tog mer på mej än vad jag anade,,,sååååååååå
trött nu!
Summan av dagen....oerhört trevligt!
& Fru C,,,jag har hittat "min Janne" *fniss*
1
En vänlig själ gav mej en present,,,va gla jag blev,,är ju lite förtjust i
pennor men denna lovar jag vinner över alla,,ja ni ser ju själva =)

En egen Ducatipenna...*ler*

1
Ett av det största grattiset som finns går till mitt Cillaben som har
sin dag idag,,,,Älskar dej min vän!
1
Hoppas på att Z säger ja oxå...håller alla tummarna..
1
Ha en kanonkväll för det ska jag ha..
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ha ha kanonkväll:-) ja nu när jag lämnat av farbror conny te dej kanske du ändrar dej-)))) ha så kul!!! kram kram kram och en storkram

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din skull och det är alltid lika kul att se dej,och att du verkar mycket piggare.Kram Fru C

    SvaraRadera