tisdag 22 september 2009

Kan jag få ett råd?

1
Jag vill gärna ha råd av er!
Jag är jättesugen att pierca mej men frågan är var!
Antingen mellan ögonen (det ska föreställa en etta där)
eller på överläppen(det ska vara en tvåa där)
Syns lite dåligt på bilden men jag har piercingar i Hakan & näsan
(från er sett vänstra).
Är lite ambivalent...
Det blir ingen tattuering för den som jag vill ha passar inte där jag
vill ha den så det får vänta tills jag hittat det perfekta stället

Hjälp mej ettan eller tvåan?
1
Förövring blev det kaos i min hjärna i går, Camilla kan inte följa med
i helgen tyvärr så nu rusar hela min kropp & klart jag blev lessen men
samtidigt förstår jag henne oxå,,men vet inte om jag åker själv!
Ågren kommer krypande med sitt mullrande skratt Moahahahaha!!!
Hånflinar mej rakt upp i ansiktet,,
Åh vad jag längtar till den dagen då jag ska få hånflina nä jag ska
hångarva herrn rätt upp i fejan & sen ska jag förpassa honom till
under mina kängors sula & vrida runt med all min kraft så han
ALDRIG mer ska få besvära mej...kanske finns fler som vill vara
med i mitt trampargäng?
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. absolut inget snack om saken definitivt ettan. mellan ögonen. för där har jag sett på dej många gånger och tänkt att du borde ha nåt där! konstigt va????

    kram på dej o puss med!

    SvaraRadera
  2. jag tycker läppen för att jag tycker själv det är supersnyggt. Men det kanske bli för mycket när du redan har i läppen? Vad säger gubben??

    SvaraRadera
  3. Ohh...jag vill inte alls att du ska göra det. Så jag är inte till nån hjälp här...

    SvaraRadera
  4. jag tycker inte heller di ska pierca sig mer, räcker så gott nu. spara pengen till din tatuering istället. Och ang stampa på fulgubben, jag är först i kön... :) Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Hjälper gärna til att stampa...har ju många kilo att bidra med...hahaha
    Om det skall va någon?? sååå tvåan.
    kramen

    SvaraRadera