tisdag 29 september 2009

Bubblan,,,

1
I dag var det dax för arbetsterapeuten igen & denna gången tyckte
hon det såg bra ut, jag har skött min träning =)
Nu ska det masseras & börja användas så smått.
Så hon rekomenderade mej att förlänga sjukskrivningen för jag får
inte lyfta tungt ännu & då är det ju svårt att vara till
arbetsmarknadens förfogande så nu får vi se vad läkaren säger.
1
I dag är en sån här dag då jag inte vill prata med någon fast ändå,,
Känner mej som om jag tillbringar min tid i en bubbla som bara
har ett litet lufthål ibland som jag kan smita ut i men hinnan är så seg
så seg att ta hål på!
Har försökt att intala mej att detta är JAG just nu men jag har så
svårt att acceptera det.
Jag vill möta hösten glad & tillfreds utan panikångerst,,kunna göra
allt som jag kunnat innan,,blir så less på mej själv.
Blir så less på att jag inte fixar att lyfta luren när någon ringer
eller att ringa själv,,,
Ursäkt till er alla som försöker nå mej men ibland orkar jag inte,,
tack för att ni står ut!
Vad är det som är så farligt?
Jag känner ju er alla men det spelar ingen roll *suck*
Min trygghet är min Hane med han kan jag göra allt men hur kul
är det att lägga det på hans axlar hela tiden?
1
Jo idag är det en pissdag men det får vara så då!
Vet inte hur jag ska komma ur den,,,det gnager typ!
1
Ska försöka dra mej ner & boka ett träningskort, det kanske rensar
mina tankar,,träna ut skiten så jag blir trött !
Ska försöka våga mej in & kolla så "min" mobil finns hemma oxå,,
på Torsdag får jag byta ut min hakande, knäppa mobil...
1
Ska lägga mej med Idun i soffan !
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. <3 Vi finns kvar, bara så du vet. Ta den tid du behöver. Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Är det Johanne Hildebrandt du läser? Eller vad är Idun?

    SvaraRadera
  3. Den där bubblan känner jag igen. Svårt med telefoner och brevlådor :-(
    Hoppas att det blir bättre snart.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Osloskånskan: Japp det är dom böckerna, är fast i dom =)

    SvaraRadera
  5. Snälla älskling, kan du inte komma!! jag har energi så det räcker för MÅNGA IDAG!! Finns det något som heter höstförälskelse? då har jag de eller så har jag fått i mig aldelles för mycke kaffe :D saknar dig!!

    SvaraRadera
  6. jag vill du kommer ner te mej sen o sitter på verandan o tar en köpp med oss, jag är med i bubbla och behöver bara kramas lite. puss puss ankepanka

    SvaraRadera