fredag 11 september 2009

Namnbyte,,eller inte?

1
Jag har MASSOR av energi,,,ska använda den noga så den räcker
länge.
Var hos Svärmor & fikade idag & vi babblade bröllop för nästan hela
slanten, det är sååååååå kul!
Lånade en vett & etikettbok som jag ska kolla igenom oxå.
Sen fick vi pizzaslice & negerboll & spättkaka.
Jag har aldrig ätit det innan men var inte så förtjust i den men var
kul att prova den..
1
Spättkaka
1
Vi bestämde nog att det är en sak som man gillar eller inte, inget
mellanting!
Theo fick en häftig spindelman som lät & kröp fram, vi fick en
keramikgubbe där huvudet sitter på en dold kork & gubben agerar
en plunta,,,lite kuligt!
Sen bidde det en sväng i lekparken innan det var dax för
pappalämnande men jag får låna Theo en timma i morron så han kan
vara med i Parken & kolla runt på hojar & bilar med oss..
1
Nu är det snart dax att åka till parken & fixa iordning inför
morrondagen & sen blir dt käk & "Bitchmöte" hos Veronica..
Mian är på intågande oxå så ,,ja alt känns bara bra.
1
Har varit & fixat namnblanketter oxå idag, har funderat ett tag på
att byta efternamn till min mors flicknamn & klartecken har jag fått
av Theos pappa att få sätta det som mellannamn hos Theo,,
skönt & slippa den diskussionen iallafall =)
Vilket tycker ni låter bäst?
1
Annica Arthursson
eller
Annica Thorn
1
Ha en underbar helg nu allihopa.
1
Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. ...och vad heter hanen i efternamn,ska det oxå med? Hur gör man förresten när man infogar youtubeklipp i inlägg? Snälla,hjälp!! Cina

    SvaraRadera
  2. jag fattar inte. varför tar du inte Anka som efternamn?:-)
    Annika Anka. klockrent jue!
    annars röstar jag på Arthursson.

    vilket är finast Anna Henriksson
    Anna Jansson eller Anna Sparwf?
    farmors flicknamn var Sparwf.

    SvaraRadera
  3. eller varför inte Annika Ankansson? ;)

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte välja...undrar också vad Hanen heter? Kanske ni båda tar DITT namn? Min svåger tog sin kommande frus namn, lite ovant i början bara...

    SvaraRadera
  5. Hanen heter Sjöberg så det ska det ju bli sen då Oxå,,,
    ha ha ja Ankansson kanske =)))

    SvaraRadera
  6. förresten så brukar jag varenda år köpa spettekaka i skåne och tycka den ser så smaaarrrig ut, sen smakar den bara ...ingenting.

    nästa år samma sak. spettekaka ska köpas...och smakat potatismjöl o vatten...
    att jag aldrig lär mej.
    puss ps skiter i vetlanda dagarna,
    herrågren är inget trevlig sällskap att gå med:-)

    SvaraRadera
  7. Annika Thor röstar jag på, det finns en Annica Arthursson i Vet***** redan.

    SvaraRadera
  8. Det får bli Thorn som mellannamn tills vidare,sen Thorn/Sjöberg. Behåller mitt A tillsvidare..ekonomiskt bäst=)
    Tack för era förslag

    SvaraRadera