tisdag 22 september 2009

Molande & ryckigt =////

Haft en trevlig fm med Veronica, Milton, Emma & Stella jag & Theo.
Blev inte Illharjen då regnet behagade komma så Stjärnan fick ta
hand om oss i stället =)
Kändes helt ok att sitta där & tjata så det var ju positivt men hur
som hur så är det ALLTID lättare att ha Theo med mej!

Det blir kortfattat här idag för nu när jag kom hem så pulserar
handen, det rycker i den & värker lite rött & varmt är det ännu =(
Blir nog inget Malmö för jag fixar inte att köra så långt ännu, är
dumt att överanstränga mer än nödvändigt nu!

Tur att min underbara Hane hjälper mej med att gå med Theo till
simskolan i kväll,är ju inte meningen han ska missa sin aktivitet bara
för jag har ont det är ju dusch & sånt efter som blir ansträngande
för handen...
Tack min fina Hane ..Älsk du!

Nu ska jag massera & hoppas att det släpper av =)

Hejdåoss!

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte har dålig samvete för att du inte åker till malmö. Orkar du inte så orkar du inte. Hoppas att det snart bli bättre i din hand. Snart torsdag, skicka vägbeskrivning via fb. Kram

    SvaraRadera
  2. vad synd, men utsätt dej inte för något som du kanske inte rer ut gumman!!!
    det där med handen låter inte skojigt alls, hoppas det bara är tillfälligt och att det inte blir komplikationer...puss på dej

    SvaraRadera