onsdag 2 september 2009

Cupcakes....

1
Woops vad tiden flyger iväg va?
Timmarna försvinner & vi bara pratar & pratar,,,är lite häftigt
faktiskt att tre personer som inte knappt har träffats innan bara
funkar.
Vi delar åsikter & vägleder varandra,hjälper & alla får spy ut sina
just nu tankar,,,inga konstigheter alls.
I dag kom vi in på väldigt spännande områden & det ska bli kul &
se om ni ser det jag ser hemma hos mej =)
Ser fram mot när vi allahopa ska träffas, spännande om grabbarna
oxå kommer lika bra överens som vi,,hoppas det blir snart!!!
Planera lite kanske?
1
Sen var det kanongoda Cupcakes idag...du är bara för duktig
Blomman, dom var så fina så jag visste knappt var jag skulle börja
äta & GODA =)
Tur att fikabröd får ätas i sällskap *L*
Tack för en nice dag töser!

Är dom inte konstverk så säg ...
1
Nämnde för Hanen & han lät inte helt främmande för en framtida
beställning....
1
Var inne med mina papper hos Försäkringskassan & ABF oxå,,alltid
nån lycka,,mina sjukpengar grundas på när jag jobbade så nån krona
mer i kassan & det gör ju ingenting alls =)
Hoppas bara det går igenom nu.
1
Det är väldigt ofta som jag funderar på hur rik jag är,ja inte
ekonomiskt då tyvärr,,
Blir glad när jag hör att jag är bra som jag är!
Jag har så mycket fint runt mej, som bara tycker om mej för just
den JAG är.
Känner ibland att nu när jag mått så här & mår att jag inte umgås
med er på samma vis men det betyder inte att jag inte tänker på er
ofta.....
Alla ni tack för att ni finns hos & med mej & runt mej,,,att jag hela
tiden funnits med er även om jag inte varit & är där just då=)
Ni är allt bra fina!
1
Nu ska jag ta & vila en stund, mår lite illa men jag tror att det är
tabletterna som gör sin del av kroppen nu =(
Känslen i tummen har inte kommit tillbaka ännu, funderar på hur
lång tid det tar?
1
Inte i morron men nästa dag kommer THEO....synd att Hanen jobbar
i helgen men vi får ju några timmar allihopa änndå att mysa på=)
Jag har lovat Theo & hyra spel på bibblan på fredag efter BVC.
1
Ha en underbar kväll allahopa.
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. ojojoj.. man bugar ( stavning??) och bockar!! Här får man " nästan" rubiken oxå..de ja!! Man tackar :D)))))

    Hur kommer det sig att tiden bara springer i väg när vi ses? Nästan ända dagen på hela vecka som tiden springer så fort som när vi ses.

    Men gud var spännande det ska bli den dagen vi ska träffas ihop med våra gubbar... Kryddan lär verkligen träffa lite nytt folk oxå ;) Jaa snart , något grillparty innan det bli för kallt

    Ja säg till om ni är intresserade så få vi planera smaker o osv

    Och när jag kom hem, så fick jag ont i huvudet och jag fick å-besök. Ni får mig att glömma skit för en stund. Tack för en underbar dag. Tycker så himla mycket om dig.. krama i massor

    SvaraRadera
  2. o jag stämmer in i blommans kommentar. tiden verkligen flyger iväg!!! härligt!
    hoppas du får sova i natt och att du slipper värk.
    tack för idag!!!

    SvaraRadera
  3. Men guuud vilka gulliga cupcakes!

    Hoppas att allt är bra med dig trots handen.

    Hugz

    SvaraRadera