torsdag 24 september 2009

Pinnar!!!

1
Min son har en hobby!
Han samlar på pinnar den lille filuren & stenar =)
Alla pinnar har en funktion & jag har gjort misstaget & slängt någon
när jag tyckt det blivit för många men si de går inte för då undrar han
var just den pinnen har tagit vägen.
Pinnsamlingen får dock bo utanför våran dörr,,
Theos pinnsamling=)
1
Har varit på BVC i dag på morron, Hanen följde med för jag tycker
det börjar bli tråkigt att alltid (nästan) gå själv till allt!
Det var läkarbesök idag så dom kollade honom & det var inget
dödligt bara lite finjusteringar=)
Han klarar skivan =)
Sen fikade vi för att han varit så duktig,ära & beröm är bra!
1
I dag fick vi äran att besöka Blommans place,,ja de var ett
gemytligt krypin & jag kände mej som hemma!
5 ungar var det men dom skötte sej så bra & underbara Cupcakes
fanns med på menyn=)
Tack för trevligt fika trots att jag var lite dimmig!
Ett besök på Maxi men det ångrar jag djupt för så fort jag klev in
där så kröp det under skinnet på mej,,tur att det finns
mobiltelefoner tills jag kom ut!
1
Som sagt idag är jag dimmig, är nog allt som snurrar i min hjärna
inte trodde jag att det kunde få plats så mycket därinunder *L*
1
Nu är det tvättstuga & sen torsdagsmys bestående av strips &
hamburgare & godis,,,e ju sista kvällen med Theo för denna vecka
& då brukar vi ju mysa till det..
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. ha det gjorde anton med, samlade pinnar...han hade hur många som helst i sitt rum:-)))

    tycker theo är helskön, och som sagt behöver du barnvakt några timmar si så där så bara dumpa honom här...faaast jag kan inte loova att du får honom tebaka:-))))
    kramen

    SvaraRadera