onsdag 16 september 2009

Energifull dag men nu e jag trötter!

1

1
I dag var jag tvungen att pröva handen,,jodå det gick att byta
sängkläder, dammsuga & diska men attans vad det stramar nu &
svider.
Jag är en mästare på att ivra iväg bara för att det känns bra just nu,ja
det jag i mitt nötskal =///
1
Ännu en bloggfika på den Amerikanska verandan hos Anna,det har
blivit som ett gift,,ni är beroendeframkallande =)
Snorskan var oxå med oss & ja de sa bara klick =)
Jättegoda cupcakes igen,,,åh jag känner smaken ännu,,
du är helt suverän Blomman =)
1
Ämnena var som vanligt vida & breda,,det är väl det som gör så
bra & jag fick dela med mej av min energi fast ska nu erkännas att
jag är trött !
Några tips & ideer fick jag oxå, tänk så bra det blir när huvena möts!
1
I morron ska jag ta en sabbatsdag,har varit ute & farit varenda dag &
min kropp säger nog!
Är bjuden på en väldigt trevlig lunch i morron men det får bli en
annan dag.
Min enda punkt blir att pumpa cykel, hanens syssling från Kalmar
ska titta förbi här oxå när han ändå är i stan (begravning)
1
Nu ska jag läsa lite innan hanen kommer hem från klubben, var visst
nån film i kväll vi ska se...
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Ha en fin lunchträff imorgon! Jag ska jobba.

    SvaraRadera
  2. hej gumman. jag fick den stora Herr Ågren här ikväll och nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem och hålla om mej. du vet vad som gav mej ågren, även om det inte är något så bara högg det till i mej och oron satte fart. fan vad jobbig jag är, känner jag.
    tusen kramar till dej goa anka

    SvaraRadera
  3. Förlåt Anna, var inte meningen att Ågrena dej men jag ät helt inställd på att det inte är nåt farligt alternativt upptäckt i god tid =) Måste tänka så jue =) Kramen

    SvaraRadera