tisdag 15 september 2009

Lyckoenergikänsla,,,,


So lovely med lite extra tid med Theo idag,,,mamma & jag tog en
promenix till dagis & när han såg oss så sa han.
- Där kommer ju nästan mina föräldrar,,
De var mamma & jag de =))
1
Simskolan gick kanonens bra, han berättade stolt att han doppat
ögonen.
Hårtvätten gick nästan som en dans,,,han gillar inte att få vatten i
ögon & öron =(
men se jag hade min magiska tvättahårethandske på mej,,,
(såna häringa frisörhandskar för & skydda bandaget,,den blev magisk)
Oscars mamma & jag satt & tjatade så pass i cafeterian att vi glömde
bort tiden,,,alltid trevligt att möta nya trevliga människor =)
Att det sen var total anstormning till Speedwayen så vi knappt
kom ut från badhuset,,var ju trevligt =)))
Särskilt när Vetlanda vann med nio poäng!
Lämnade Theo hos Farmor sen bar det av hemåta!
1
I dag mina bloggisar har jag kört bil,,,,lånade mammas bil, den är
väldigt lättkörd men jag kan tala om att det känns nu i handen,
en aning med träningsvärk!
Ska nog inte köra alltför långt ännu!
Styrde kosan till gladmymlan med en STOR kasse energi,,,har just
nu massor så jag delade med mej,,,hoppas du får sova gott nu & att
kvällen blev bra....vart en nicig kväller du !!
1
Har idag fått klartecken från Försäkringskassan & Arbetsterapeuten
så nu ska de bli bra allt, känner mej så energiig,,nästan så jag är
utanpå mej själv,,en härlig känsla & de var längesen jag mådde så
här.
Hoppas bara det håller i sej lääääääänge!
1
Visst underlättar det när vissa funderingar kan plockas bort från
hjärnan & få en bekräftelse på att jag faktiskt är bra som jag är!
Tack =)
Det är ju baksidan när jag inte mår hundra,,,
Jag grubblar på onödiga saker, tar åt mej & blir lessen & besviken,
bara för att jag inte tror att jag duger,det är då det taskiga
självförtroendet kryper upp till ytan,,
1
Har även bokat tid för nåt jag inte provat innan..Bowenterapi...
ska bli spännande!
1
I morron blir det bloggfika igen & denna gången med finbesök *L*
Hörde nåt om Cupcakes oxå,,,*längtar*
1

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ja, du är jättebra som du är. Sådar mysig och mjuk och vänlig :-)

    Kram på sig

    SvaraRadera
  2. Du är bra det vet du ju...
    Kram på dig

    Bergatrollet ;)

    SvaraRadera