måndag 21 september 2009

Fin komplimang,,,

1
Det gick bra hos "sovdoktorn",,jag fick tips & råd om Theos sömn &
hon sa även att jag har en bra syn på saker & är kreativ,,,
Ja bara det gjorde ju att jag växte lite & kände mej som en bra
mamma men som sgat en del justeringar som jag inte tänkt på
som vi ska fixa nu så det känns jättebra,,uppföljning om 4 veckor.
1
Var vidare till arbetsterapeuten oxå med handen, jag ska massera
men det var inflamationsvarning på det så jag ska vara
uppmärksam på feber eller om jag känner mej hängig för då är det
farbror doktor som gäller direkt =/, det var rött & hårt runt
halva såret,,känns trist!
Uppföljning om 1 vecka,,hoppas jag nu slipper komplikationer!
1
Jag har nog växt en del idag för jag fick även höra att någon tyckte
jag var vacker!
Åh fatta vad glad jag blev =)))))))
Egoankan men det är precis vad jag behöver höra nu =)
1
Så nu är jag trötter, Theo spelar tv-spel & jag surfar i soffan.
Hanen är på klubben & finjusterar en målning & Cajjo slöar i soffan
bredvid..lugnet är i Ankboet!
1
Det låter säkert jättekonstigt att jag säger att jag är trött nu, jag har
ju egentligen inte gjort så mycket men för mej är det mycket.
Jag är glad att jag gör det som jag orkar med men det är så mycket
som jag grubblar på just nu som inte jag kan släppa, hoppas på svar
i veckan iallafall ett svar av något slag,,det underlättar.
1
Var & köpte knappar till min jacka med, tyvärr hade dom inte
döskalleknappar(de hade jag tyckt va snyggt) så nu ska dom bara sys i.
1
Nix pix nu ska jag dyka in i min Gudinnevärld!
1
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. vacker som en dag är du ju kära anka så det ska du sträcka på den för!
    jag bara instämmer....pöss på dej!!!

    SvaraRadera
  2. Lilla underbara ankan! Du ser inte bara bra ut utan är en helt underbar som människa. Och ändå har vi inte träffast så många gångor. Du annar inte hur mycket jag tycker om dig. Det finns inte ord.Jag verkligen hoppas över hela mitt hjärta att jag kommer att få behålla dig som vän (... och anna) resten av mitt liv. Är tokglad att i dig! massa massa kramar

    SvaraRadera
  3. Men du...det är ju såååå,,,,du är vacker hela du...o vackrare själ än din får man väl leta efter..
    kram på dig

    SvaraRadera