torsdag 17 september 2009

Trött & lite slö liksom =///

1

1
Så här känner sej en del av mej idag,,natten har bjudit på någon
timma sömn, någon timma vaken, någon timma snurrande,,
summan,,jag e slö!!!!
Är glada att jag tackade nej till lunchen, hade inte pallat det idag.
Såg i kalendern att söndag -torsdag är det nåt varje dag & det blir
tufft då min hjärna inte är van vid massa aktiviteter *ASG*
1
Har plockat lite & diskat även tvätten snurrar på..så lite duktig har
jag varit =)
1
Är lite smått grubblande i dag på livet & hur snabbat allt kan gå!
Vad mycket som bara går förbi !
Ja ja bästa att ta vara på det när tid finnes =)
1
Grattulerar Mari på sin dag idag oxå!
1
Dax att kolla tvätten & förbereda lite fika,,Robbans syssling från
Kalmar ska titta förbi en sväng sen,,
Ikväll blir det stekt kycklingfile med nåt gott till & i morron har vi en
aldeles egen sovmorron =)))
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Men hallå?? Du som var i sån knallform igår! (var det väl?)

    SvaraRadera
  2. ja men hallå har det varit nåt i luften i vetlanda då för jag sov ju som en pigg adrenalin-stinn löpare eller nåt. hjärtat bultade och jag var hur pigg som helst och ångestfylld.....blärk har hämtat energi hos min häst nu:-)puss

    SvaraRadera
  3. Mmmm det måste var nåt i luften för idag har det varit pyspunka på Ankan =))))
    Mys med hanen kan nog bättra till att lite =)))

    SvaraRadera
  4. Oj lilla gumman, vad har hänt? har jag smittat dig? usch då.. hoppas det är bättre tills imorgon. stora varmar kramar.. PÖSS

    SvaraRadera