tisdag 8 september 2009

Torget & våfflor nästa

Attans så trevligt, Theo somnade på 1 H i går i SIN säng efter 1 saga
3 ljudkassetter & massa kli på ryggen.
Men i vanlig ordning kommer han upp efter ca 2- 3 H & är vaken &
inte så vidare trött..sova i våran säng är då ett måste..
Theo har aldrig varit en sovare men nu känner jag att om 1 år börjar
han skolan & då framför allt är sömnen megaviktig, han är ju så trött
vissa dagar.
Vi får inte en helhetssömn men igår visade det sej att det är visst bara
här som det är problem..Theo verkar sova hela natten varannan
vecka så det är ju tur att jag ska få hjälp med råd & handledning ang
hans sömn =)

Nu sitter vi & kollar på Timone & Pumba,,alla morronbestyr klara &
snart ska Theo & jag med min mamma ner till torget & handla färg till
håret & borste till Theos långa hår som inte gör ont & sen myntade
mor min något om våfflor *mumm*
ÅHH Tjoho nu skiner även solen en liten skvätt =)

I em är det simskola, han missade förra veckan men det ska nog
gå bra ändå tror jag.
Denna gången tar vi inte intensiv utan 10 veckor på följden istället

Hejdåposs!
& hans dagiskompis är i samma grupp så det lär nog bli hela
simhallen stormar i kväll *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar