tisdag 1 september 2009

Mor chaffis=))))

1
Vilken snäll mamma jag har som kör runt på mej!
1
Skrev ju att min tumme domnade bort i natt,,så jag ringde & kollade.
Antagligen så var det lindat för hårt & sen svullnad så som tur inget
allvarligt men obehagligt.
1
Fick rådet att kontakta distriktsköterskan här,,,mmmm,,lättare
sagt än gjort för dom går INTE att nå om det INTE är telefontid!
Den är mellan 9-10 på fm,,
Jag blev runtskjutsad till flera olika digitala röster som bad mej
trycka både hit & dit,,etta,tvåa,trea osv..blä!
Gav upp & bad min läkarmottagning kolla på det & det gjorde dom
ju så gärna men sen visade det sej att det mkt riktigt var lindat
för hårt så dom ville inte öppna det pga att dom inte gjort ingrepet.
Fullt fördtåerligt, gipset trycker mot tumnerven.
1
Ringer Eksjö igen & var välkommen...2 minuter tog det för att
lätta på bindan & linda om det!
7 mil för 2 minuter,,varför kan det inte finnas en
eftermiddagsmottagning här i staden?
Men som sagt, tur jag har en UNDERBAR mamma!
Håll nu tummarna för att det bara är en nervtryckning!
1
Nu svider det & några piller är intagna & vila..hoppas jag får tag på
Theo idag,,är inte det lättaste=)
Det är ju Speedway här i staden,,den däringa
åkaruntisandensporten som luktar popcorn=)
1
Ska styra upp lite fika i morron oxå, ser fram mot det=)
1
Nu ska jag slumra en stund!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hoppas värken går över snabbt...
    Krya på dig eller va man nu säjer..

    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Krya på sig hälsning med kram!

    SvaraRadera