lördag 26 september 2009

Jo beetoningen har betydelse *LL*

1
Efter några ordutbytelse på FB så kom Anna & Nicke förbi &
vi vart så duktiga & rastade hundarna & oss själva i över 1 H,,så
guttanes & jag slapp gå vilse =)
Nicke bidde ju lite trötter på vägen & vilade en stund *L*

Nä jag tänker INTE gå just nu!!!
1
Efter det så fick vi kaffe hos Farbror Conny & Ludde berättade om
nyttiga godismaskin han skulle bygga,,han e ju för goer den =)
Några True Blood avsnitt kom till Ankboet oxå & Bullet till hanen
så alla glada & leende nu!
Tack för nice promenadsällskap & gott Java!
En utslagen Cajjo efter promenix=)
1
När hanen kom hem så for vi ut till Midgård en stund & drack Java
& tjata lite!
Vi e lite sugna på ett hus så det for vi förbi & tittade på,,
Ja utanför då & ja det skulle vi kunna leva med får se vad som
händer,,drömma kan vi ju alltid göra.
1
Åt fulmat oxå,,jag beställde en Keebabtallrik & hanen en
kebabbrulle,,jo det hänger på betoningen=)
I Nässjö där jag kommer från äter vi Keebab med lång betoning
& här i vetlanda äter dom kebab med kort betoning,,
svårt att skriva men rulla det på tungan så kanske ni förstår vad
jag menar=)
Ungefär som korvstroganoff,,,allt hänger på betoningen *ASG*
1
Nu har hanen & Cajjo gått till Ek & kollar på GP & jag sitter i min
mysiga randiga fleecemorronrock & pimplar Cappucino & nosar
rökelse & kollar på True Blood som rekomenderat...
I brist på annat så funkar det.
1
Nu ser jag fram mot nästa helg då ska jag få lyssna på Bullet,,
ska bli så skojsigt & sen få träffa massa folk som jag inte sett på
länge..hoppas bara jag fixar detta,,vill så mycket!!
1
Nu ska jag krypa upp i soffan & försöka att tränga bort alla dumma
& negativa tankar som onekligen ploppar upp en kväll som denna,,,
1
Hejdåposs!


1 kommentar:

  1. fint kort på nicken:-)) här är inte några negativa tankar, bara mys med kaffe och whiskey (inte jag men brorsan o chillen) och ett jäkla tjatande om vilken sorts bil vi ska ha, jag vill ha en gammal amerikanare combi med träpanel på utsidorna..men sambon vill ha en cadillac som vi hade ..herre min je. och själv är jag salongsberusad på TVÅ löjliga cubes..tror det är medusinen som gör att man lättare blir påverkad:-)))

    kramen

    SvaraRadera