tisdag 1 september 2009

Praktiskt,,,,eller inte!

1
Hellosan...nu är det en envingad Anka som bloggar....
Det funkade inte att ha handen på musen så det får bli hanens
bärbara ett tag framöver =)
Vi är inte riktigt sams denna & jag men vi får stå ut !!!
1
Jag säger baa Fy Fan för lokalbedövning,,kändes som om dom
sprutade elektrisitet i fingrarna ( eller vet ju inte men tror=)
Men jag fick nog något roligt att ha under operationen för gla var
jag & stimmade med dom inne, läkaren var inte så skojfrisk
tyvärr =)
Världens trevligaste narkossköterska hade jag oxå en namne...inte
så vanligt at träffa på nån med samma namn.
Oprationen gick bra , dom hittade en extremt bra ven att sätta
kanylen i så det var lite blodigt ett tag..nästan som på film =)
Var lite rädd för att det skulle krasma men det var lungt..

Så här praktisk är jag nu =///
1
Gårkvällen var lite ond, värkte & jag mådde lite illa & i natt har jag
knappt sovit alls, lite till & från.
Vaknade en gång om en galen dröm,,en mardröm men den får jag
berätta om den var sann på fredag när jag träffar Theo !
Nästa gång vaknade jag av att min tumme är bortdommnad & den är
så ännu så jag ska ringa upp & kolla så det ska vara så.
1
Annars så har jag lyckat med att tvätta håret,,de tog "bara" 30 min!
1
Ang lepsylen så tog min hane det säkra före det osäkra så jag har
länge *asg*
1
& twilight var bra men jag gillade Jacob hette han va? Indianen,,
ska kolla på den i veckan igen för de rådet har jag fått att kolla flera
gånger.
1
Så om jag inte är så flitig blogginläggare påera sidor så ha
översendemed mej. =)
1
Nu ska jag ringa Eksjö..
1
Hejdåpuss!

2 kommentarer:

  1. tack för att du inte tar min Edward i alla fall.....jacob skiter jag fullständigt i, det är bara min älskade vampyr jag är betuttad i som en annan fjortis:-)

    kom ihåg nu att vara så hand-ikappad du bara kan:-) man ska utnyttja sånt till max, kaffe på sängen, massage, ja allt! i åtminstone tre fyra månader så du säääkert kan använda handen igen:-))))
    kram på dej!!

    SvaraRadera