fredag 7 januari 2011

1:a semlan!!!

Humöret steg lite granna igår & idag fick jag nog en förklaring
på varför,,e inte bra att glömma medecin!

Laga mat e ju kul & gott blevo det,grytor är så smidigt & enkelt!
Barnen fick krascha pepparkakshuset nöjda & glada!
The house before
and after..

Vi spelade RETRO & Camilla vannde igen!

Summan av kvällen var 100 % nice!

Fick ett bryt på kvällen sen när jag skulle redigera mina bilder,,,
mitt program i datorn var borta & jag minns inte vad det hette,
msn var ändrad oxå,,,,åhhhhh vad jag hatar sånt!
Jag har ignorerat uppdateringarna men det verkar som om min
dator inte tyckte som jag!!!!
Oerhört  irriterande!

I dag tog vi en tur på stan, inhandlade medicament, en hatt till
Theo & en mysig fika med Blomfamiljen.

Första semlan intagen.

Ska köra en Detoxkur tänkte jag, ska bara komma
ihåg & dricka vatten oxå !!

Nu ska julen ut i Ankboet,tomtarna förpassas till källaren & jag
ska få upp mina nya fina lila gardiner i köket & nya PL ljusstaken!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. IT är ju så himla roligt och fantastiskt men fy fabian när det krånglar..
    Vilken härlig kombination. Semla och Detox alltså!

    Kramen!

    SvaraRadera