fredag 28 januari 2011

Freda är de jue...

Fast de känns som lördag på nåt vis!

Vi kom iväg igår fast kan ju tro nästan att vi ska vara borta länge
& att mitt ögonmått inte överensstämmer med verkligheten är ju
en annan femma,,nåja går det inte med lite våld så får vi använda
mer.
Bagagen på mammas bil var ju mindre än jag trodde!

Resan gick bra det var bara lite abivalens vid ett vägskäl =)
Men då jag är från landet & inte vet vart jag ska så fick jag ju
helt sonica stanna där på motorvägskorsningen *L*
Barnen hann ju somna typ så där en ministund innan vi var
framme men det hör väl till,,kan ni räkna ut=)

Det var första gången som jag var hos Mari i denna lägenheten
,supermysig,ja en typisk "Mari" lya!
Känns som hemma.
Lakrits kom oxå & hälsade på oss.
Våfflor smaksade vi på sent igår & satt en bra sund & bara tjatade
jag,Camilla & Mari..myz på hög nivå!

Så nu har vi kammat luggarna,barnen har badat badkar & Mian är
på intågande..
Resten av töser & barn kommer ikväll.
Sen framåta em beger vi oss ut till skogen & Lottas koja,

Nu får jag nog ta tag i lunchen,kålrötterna är nog klarkokade.

Hejdåposs!

1 kommentar: