torsdag 6 januari 2011

Fanny och Alexander...


När visas det på tv?
Någon som kan berätta?

Vaknade & var på surt humör men har inte en aning om varför,
tur inte någon tjafsade med mej när jag var & handlade innan
för då hade dom antagligen fått sej en ordentlig avhyvling.
Är ju jag som ska ha en avhyvling för att jag är sur utan
anledning egentligen.
fast å andra sidan så är det kankse ett bra tecken,tycker jag
mest går omkring & är apatisk,,vill inget,orkar inte tänka!
Min Hane har lovat säga till mej lite fint om jag skäller för
mycket på honom eller Theo. =)

Tog rejäl sovmorron iallafall,,hmmm kankse jag sovit för många
timmar?
Min kropp är ju inte van vid mer än ca 4-5 H sömn.

Snälla Camilla tog med sej ungarna ut i pulkabacken nu kanske
dom är på gott humör sen i kväll, åka pulka är ju inte fy skam!

Kvällen är tänkt att käka lite gott dvs Fläskfile´gryta med bacon
& champinjoner tänkte prova matvete till detta & en sallad.
Sen ska Tove & Theo få krascha pepparkakshuset & äta till
dom storknar!!!
Detta kankse får mitt humör på andra tankar..

Jag vill bara känna glädje ,,på riktigt!!!!!

Vad har ni för en en kväll som denna?

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Känna glädje, på riktigt... Ja det vore nå't det! Lite halvhjärtat nöjer jag mig med nu för tiden ;)

    Jag växlar mellan datorn och TV:n ikväll med ett (eller flera) glas rött!

    KRAMEN!

    SvaraRadera
  2. *skickar lite glädje i vintermörkret*
    :)
    Storkramen!

    SvaraRadera
  3. Fanny och Alexander var i mellandagarna.Jättekram till dej från Catrin

    SvaraRadera
  4. Men.. Du,jag bara måste ju köra en kommentar:-) men du har ju faktisk mått dåligt av o till i hur-länge-som-helst, och ändå haft fest o i vanlig ordning.. Host harkel kanske inte lyssnat tillräckligt noga på din kropp?...

    Det är nog lite föör mycket att begära att på mindre än några månader stå på så stadig grund att riktig glädje kan komma fram nu?

    Omställning med din makes nya jobb som kräver en del från dej med .... Var ändå nånstans nöjd över hur långt du kommit! Nyss var du cancersjuk , rehabiliteringsbiten innehåller nog stora doser av dåligt humör som kommer som efterdyningar.

    En dag i taget, te sommarn är du på allra bästaste humör igen;-)

    SvaraRadera
  5. Något som ligger i luften kanske? Hade oxå en pissig dag igår. Fast jag skyller på att jag ha för liten dos av min medicin . Fast vad gör de att ha en dålig dag? De är väl inte mer än mänskligt?! Hoppas du få en bättre dag idag stället! Kram

    SvaraRadera