torsdag 13 januari 2011

Knäpp på riktigt!


Gu så härligt & bli av med all papper,glas & plast,,off it go till
insamlingen..2 vändor med bilen blevo det,,mor & jag hjälptes
åt så det blir både roligare & smidigare=)

Höjdpunkten för mej idag var när jag var hos E & hämtade
kattburen som vi ska låna ,,Java & kladdkaka slank ner & en
Blomkram fick jag oxå eller två föresten=)
Hur eller hur så finns det en liten tös där, 7 månader & jag har
ju tyckt att det är lite jobbigt med barn eller inte jobbigt så me
jobbigt för att jag inta kan få fler egna,,ja ni fattar vad jag menar!

Det tog en stund,hon är ju så go de lilla livet,,flörtar & bara
tokmyser hela tiden.
Rätt som de var så satt hon i mitt knä,lekte med mitt halsband
trevade efter blommorna,upptäckte min piercing,, åh vet ni...
Det kändes helt ok,,,jag njöt, snufflade lite extra....
Stolt över mej själv!

Em skulle bestått av pulkaåkning men min mage har åkt hiss,
trodde ett tag att jag skulle få magsjukan mådde verkligen
tjyvtjockt & trött så jag somnade faktiskt när Theo & jag kollade
på film,,varav jag är vaken nu då istället!!
Ingen vidare matlust & ej godislust heller men de är ju inte så
negativt =)
Kan kanske bero på att jag sovit kasst i flera veckor.

Jag gjorde en knäpp sak igår,verkligen så korkat,,
Det var en film på tv med Arnold Swatserneger(stavas de så?),
han son dog & ja han skulle  nog leta efter rättvisa
...hur eller hur så tittar jag upp på tv & då har dom tagit en
man som gisslan som inte ville tjalla hade satt en tång i hans
mun så han inte kunde stänga den
,,,,hu jag ryser & mår illa bara av tanken,,,,uäääääääääää!
Dom tar fram en MRO(läs baklänges) en svart& röd säkert hur
giftig som helst & låter den åka ner i hans hals.....
Ja inte överlevde han inte & detta är jag så knäpp så jag tittar
på....
Jag verkligen HATAR dom varelserna,kunde för mej lika gärna
utrotas,,,,dom & fästingar är på samma nivå typ!
Bilden sitter på min näthinna,,,så äckligt & på riktigt hur knäpp
är jag!!!!
Knäpp på riktigt!!!!
INTE lämplig tv för mej men jag kunde lisom inte sluta titta
trots att jag nästan satt & hulkade & försökte att svälja,
fötterna i soffan..
Hua,,,bort med den bilden & tanken!!!

Nu får jag nog hälla i mej en kopp citronte & sova en stund,,
I morron är det sovmorron & försöka ta tag i ommöbleringen
av dammtussarna =)

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. arnold schwarzenegger, det finns google! ;) Använder jag jämt när det är något jag inte vet hur det stavas! kram

    SvaraRadera