måndag 31 januari 2011

No Candy!

Nix pix nu är de slutätet av godis här!
Jag MÅSTE få bort mitt sötsug annars slutar inte detta bra,
varken för garderobsekonomi eller min laktosmage!
Jag kan ju försöka iallafall.

Igår hade jag siktet inställt på Pl visningen som gick bra...nu
längtar jga till grejorna kommer så ska ni få se vad som fick bo
i Ankboet!!!
Somnade gott till Wallander igår efter några hektiska dagar!

I dag blir det den nya kursen,Javan slinker ner & tvingade i
mej en macka oxå,,har ju lite svårt för att äta så där direkt på
morron.
Ser fram ot dagen & se vad det är för några andra där,röra på
mej & få dagen att gå.
Kan ju fylla i min kalender nu jue=)

Måste bara visa bilden från helgen,taget från uppevåningen i
HD huset i GBG,,maffigt med kristallkrona!
stilfullt!

Nu ska jag packa vantar & mössa!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. somnade också fr wallander igår

    SvaraRadera
  2. Din visning gick inte bra, den gick SKETBRA!

    Om jag klara av att sluta äta godis så fix DU det! När jag åt kunde jag äta i mängde med godis varje dag, kanske lösgodis för <50 kr om dagen. på vardagarna när jag är hemma på dagen äter jag inte heller chips,kakor ( jo om man är på fikbesök.) eller annat söt. Dricker inte heller läsk på dagen. Mest för att sätta stopp på en vana som jag inte vill ha. Äter man bara stabila mål om dagen fixa man sötsuget.

    Kram

    SvaraRadera