tisdag 25 januari 2011

Migrändag!

Måste komma ihåg att be min läkare skriva ut migränmedicin!

Vaknade med huvudvärk idag men tänkte att en kopp Java kunde
rätta till det,,trodde ja jag!
Lämnade Theo & kände hur det bara blevo värre,torrheten i
munnen,ont bakom ögonen,,
Var tvungen att avboka mitt fikabesökande,for till en givande
stund med kuratorn sen bar det hem!
Drog för gardiner,upptäckte att mina migräntabletter var slut!!
Proppade i mej alvedon(hjälper föga),började frysa & må illa!

Somnade iallafall till slut utan att kräkas med Bella på armen.
Vaknade 13,15 till dörrklockan & min mobillarm.
Upp & hämta Theo från skolan.

Jag verkligen hatar att ha migrän,,så här har inga knop blivit
gjorda idag,,jo jag gjorde våfflor för det hade jag lovat Theo.

Susig i huvet ännu så det får bli sängen igen minsann.
Planerat upp Gbg helgen med C,hoppas bara jag rer ut hela
helgen med så många människor runt mej annars går det ju att
åka hem.

I morron är det besök på Framtidsvägen,ska bli kul.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Usch.. Stackare.. Hoppas att du sluppit värken helt nu eller iaf till i morgon så du kan få en fin onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Migrän kan dra åt hel..te! Hoppas du mår bättre idag raring!

    SvaraRadera