söndag 9 januari 2011

Kul med vin...

Ja det kan man gå på kurs för att få reda på =)

Medborgarskolans blad kom idag eller kankse igår föresten,jag
har planer på att ta tag i nån kurs men fastnade & log lite åt denna..
kanske vore nåt *fniss*
Nästan ett måste va?

Hittade dessa hos Lidl, tänk så praktiskt & bara 49 kr..
Ett par rengöringsskor på varje familjemedlem,husdjur måste ju
få 4,,,städningen måste ju gå som en dans?
Kanske årets pryl!!!!
Underbart!
2 i 1
Inhandlade en hatt till Theo häromdan, vi har nästan samma
storlek Theo & jag på huvud så den passade oss båda men jag
undrar..
Passar den mej?
ärligt?

Dagen idag har bestått av en sur Anka fortfarande eller irriterad
& noll tålamod,,det är jobbigt att må så här men jag tror nog
att om det är som B sa så har jag nog mej själv att skylla men
icke kul biverkning..
Kontentan av dåligt minne & ofokuserad!

Min stackars familj,,
Robban väntar ut mej & håller sej undan, hittar på andra
saker & Theo får jag bita mej i läppen för att inte skälla ner
totalt det är ju inte hans fel  nånstans bara en pms sur morsa!
Hoppas det vänder snart iallafall...vill kunna känna en aning
av glädje & kanske glädja min omgivning oxå.
Var på 87 års kalas iallafall & de gick bra,,
Godig smörgåstårta,kaffe & tårta & mysigt sällskap..

Theo var stilig.
Han hade valt kläder aldeles själv,dagen till ära!
Kostym & Converse är inte fy skam =)))

Kvällen har bestått av Theomys,hanen är på årsmöte med
klubben & tillhörande ölintagning.
Jag kanske skulle försöka sova en stund, i morron hade jag
tänkt att frosta av frysen & vara duktig,,kanske kan vara nåt!

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. tur att jag läste om de du skrev, tyckte först att det stod att ( om det är jag som är B) att du fick skylla dig själv! Med det gjorde det inte. Kanske skulle använda glasögonen ?? ( fast jag läser inte bättre för det!)

    Inte märkte jag att du var på pisshumör, är du bra skådis?

    Vi måste ha en träff , only u and me! Byta ord...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha ibland kan jag få ihop maratonmeningar=)
    jag tror det är så som du sa med meducinen faktiskt.

    Jag försöker att inte agera ut mitt pissiga humör för då tar det nog inte stop, är ju mysigare att skratta när vi ses istället..ska nog försöka ge mej ut i skogen i morron & tala med träden!

    Ja ses snart snart

    Kram fina Blomma

    SvaraRadera
  3. Det är ju så inne med att ha kul med godis, chips och sånt... så varför inte med vin - som man bevisligen kan bli en kul typ av ;-)

    Skulle nog inte kombinera det med rengöringsskor, då...

    Kramar från mig <3

    SvaraRadera
  4. Oj, vilka coola skor! Som en modern Pippi Långstrump. Dessa måste inhandlas snarast!

    Btw så får man vara en sur pms-kossa ibland.

    Kramar

    SvaraRadera