torsdag 20 januari 2011

Härligt härligt...

...men farligt farligt!
Ja de är ju ingen dietmat precis men det är inte mitt värsta
problem just nu..
Denna godingen är mitt problem,,,
Laktosintolerant som jag är & lite nonchalant så trodde jag det
skulle räcka med 1 laktrastablett men de kan jag konstatera nu
att jag borde tagit 2 tabletter!
Är någon laktosintolerant så vet ni vad jag menar, tur att resten
av familjen sover,,,=)

Dagen idag blevo jag väckt av telefonen & tur var det för
klockan var 12 !
Hämta Theo & handla lite,,så nu är ordninen ställd till rätta i
Ankboet,,alla samlade för 1 vecka igen.

Det ska bli bröllop i Maj fick vi inbjudan till idag,mysigt!
Nu fick jag ett mål att nå, måste komma i min klänning.
Ska prova den i morron & se hur mycket som det stramar
men det är ju lättare att ha ett mål i sikte.
Får se om jag lyckas bli av med några kilon.

Får nog kika in på simhallen & hämta lite info så vi kommer
igång med simmande & H2O gympan.

Nu ska jag nog passa på att virka lite medans Bella sover,hon
jagar garnet bara i vaket tillstånd =)

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Oja, min sambo är laktosintolerant. När han har glömt att ta sin tablett, eller när den ibland inte hjälper, så är det värsta Autobahn till toaletten. Dessutom är det svårt att kunna köpa en bakelse som är laktosfri. Iaf i den här stan :-/

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lite därför jag undrade om du verkligen kunne svälja piller med grädde. Grädde o mjölk stoppar ju upp mediciner. När jag avunna dig inte. Jag kan tänka mig in hur du känner.. aj stackare.. Samarin?

    Natt natt

    SvaraRadera
  3. Jag har redan hunnit äta ett par för många.. alldeles för goda!

    SvaraRadera