måndag 17 januari 2011

Lakritsglögg..

Rekomenderas!

I kväll provade vi Lakritsglöggen, ja om du tycker om Lakrits så
rekomenderar jag den för den var rikigt smaskig.

Dagen idag har jag tillbringat med Tove,planeringsdag på dagis.
Så vi tog den röda faran & for till Blomman & E för fika & lek
det var uppskattat av båda töserna minsann.
Skulle åkt till Jpg idag men jag var verkligen inte så stabil för
det.
Jag mår inte så bra inuti mej & är glad att jag lyssnade på mej
& min kropp för en gång skull.
Lånade även hem lite film för jag håller på att öva på att
koppla av, jag har ingen ro i kroppen till att kolla på en hel film.
Jag måste ha nåt bredvid,,datorn på,ett korsord eller nåt annat
att skriva så det ska jag arbeta bort nu,,får se hur det går!
Jag är nog världens tristaste att kolla på film ihop med =)

När vi kom hem så busade Tove & Bella så pass så nu har
det lilla livet sovit i 3 H,,gissar på en aktiv natt!!

Nu ska jag nog slänga ett öga på Idrottsgalan måste plocka
ner gardiner & rensa ur fönstrena för i morron bitti så kommer
dom & tätar fönstrerna här,,,ja bättre sent än aldrig är våran
hyresvärlds motto verkar de som!

Hoppas mina traderafynd kommer i morron oxå....

Theo har tappat sin andra tand oxå, denna gång svalde handen
inte=))))

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen uppskattat från båda töserna. Roligt att min tös har hittat en annan lika söt och snäll tös att leka med. Ska vi bilda en klubb? galoperande demens för juniorer? för det är ju de vi bli, juniorer ihop med gamlingarna... Vem ska vara ordförande av oss?

    Tack för en myspys-dag! åå du.. ja ska någ minsann hjälpa dig att hitta ditt inre lugn.. ;) puss J

    SvaraRadera
  2. galloperande demen är rätt ord,,,ja du det spelar nog ingen roll vem som är ordförande för vi lär inta komma ihåg de till nästa gång *asg*
    Nu får vi se till att dom leker mer töserna..Åh kul med Emma ev kommer med på Pl,,,
    Pratade med Råbårt oxå. Torsdag blir jättebra är 18 för sent?
    kramen

    SvaraRadera
  3. 18.00 bli bra, inte alls försent! O hela familjen äter semlor.. Mums så gott! Fast fröken E äter nog inte hel. Kan du inte fråga om du kan få köpa en halv?? Nähä nu ska ja upp!! God morgon!

    SvaraRadera
  4. Hallå,
    Tävlingen om GOJI-bär är avgjord, du finner resultatet här
    http://wellnessfight.ninjus.net

    SvaraRadera