tisdag 18 januari 2011

Gräsänka..

I dag är jag gräsänka,hanen är på jobb i annan stad så det är
bara Bella & jag i Ankboet.
Vaknade till vid 04.30 Å sa hejdå när Hanen åkte iväg,somna
om till 7,45 då hantverkarna knackade på dörren.
Äntligen så har vi fått nya lister i dörrar & fönster sen
upptäcktes det att altandörren har gjort sitt hoppas nu
hyresvärden tycker de samma som snickarn.
Ja sen när dom gått så somnade jag om,,,liten aning pinsamt
men vid 12,30 så väcktes jag av hantverkaren som kom med
nya handtag....han måste tro att jag inte gör annat än sover &
går omkring i morronrocken med katten på axlen & pimplar
kaffe *fniss*

Har fått ommöblerat i mina fönster iallafall så det var ju lite
positivt med att behöva plocka ner gardin & blommor.


Kvällen har varit osocial, jag dalade på em så det blev popcorn

ostbågar & film för mej & Bella...

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. håller tummar o tå att det bli en ny altandörr. sänder massor med kramar!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera