måndag 10 januari 2011

Still going irreterad...

Vinbärskaka.

1 Plåt blevo det, i morron ska jag göra en glutenfi så svärmor
har nåt gott i våran frys oxå.
Den fick godkänt av Theo,,den var ju asago sa han =)

Dagen har bara försvunnit, ringt några samtal,tvättat & plockat
lite.
Humöret är fortfarande galet,har ingen lust med nåt,allt är
irriterande & en aura av surmoln är runt mej..en energitjuv är
jag nog oxå just nu.
Fast jag visar det inte så mycket utåt är dålig på det, jag lägger
det inom mej så det gror & gror....dumt,,ja jag vet!

Försökte få en tid till kuratorn men det var inte så lätt,,slutet
på Januari nu står mitt hopp till en återbudstid typ nyss helst!
Fast hon ringde innan så jag fick ur mej lite,,
Det är inte konstigt att jga reagerar så här efter allt som jag gått
igenom, som hon sa...
-Var sak tar sin tid,,ja de är ju sant även om mitt tålamod säger
att jag vill tillbaka till normal nyss!
Tålamod & kontroll,,,vart tog det vägen?
Vilken låda har jag lagt dom i?

Mina dagar är totalt upponer, jag hittar flera projekt som jag
inte avslutat överallt,sicken tur att vi inte bor större för då vete
17 hur det hade sett ut här *L*
Ja ja de blir bra detta med..

Nu är det nattadax för Theo,,skolan börjar i morron igen.

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. tjena kusinvitamin! nu skickar jag massor, massor, massor med gladhumör så att du ska tycka att livet är lite bättre!
    Man får vara irreterad ett tag, när man tänker på allt du har gott igenom. Vill du ringa och bara skrika ut ilska så har du mitt nummer!
    jag är stolt över dig iallafall! önskar jag hade hälften ditt mod och ork!
    Massor av kramar!
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du verkar oerhört aktiv och på G, men så behöver det ju inte kännas 'bakom fasaden' förståss.... Men du sysselsätter dig iaf med något! Jättebra kämpat!

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Och sen har du mig! Du kan få sno hur mycke energi du vill av mig! De kanske är för mycket just nu och att du inte kan sortera hur du skall göra. Vad är viktigast just nu o vad kan vänta? Vad gör de om de väntar lite? Gå livet sönder ? Faller jorden ihop? Eller är de något som dukan ta hjälp av? Jag har inte så mycket för mig på dagarna så behöver du hjälp med att vika tvätten eller vad som tynger dig så kommer jag upp o hjälper dig. Men du få be om hjälp då. För de är inget jag ser eller känner på mig. Kram

    SvaraRadera