torsdag 27 januari 2011

Listor...

..är ett måste när jag ska göra något..
Ja vad vore jag utan mina listor=)


Det finns 1 huvudlista där det stora står sen finns det 1 lista med
det jag ska handla(klart),sen finns det 1 lista för vad som ska
packas ner(nästan klart),sen finns det 1 lista med sånt som jag
SKA göra innan vi åker.

I kväll åker jag,Theo,Camilla & Tove till Göteborg & äter
våfflor & myser med syster Mari.
Sen i morron bär det av till L8 för IQ Bitchträff,,oxå i Gbg.

Jag är redan nervös för hur det ska gå,jag har inte sovit så många
nätter borta sen jag opererades för lite drygt 1 år sen, jo vi var
i Laholm i somras.
Det sköna är att det är kravlöst,jag kan pajsa omkring i
mysbyxor om jag vill men det som är jobbigt för mej är ju även
om det är "mina" tjejer som är där så blir det jobbit med många
människor runt mej.
Jag tror jag gör så att jag tar en dag i taget, det är ju faktiskt inte
så långt hem om det skulle kännas så.
Tänker iallafall inte utsätta mej för nåt pressande för jag SKA
ju på kurs på måndag =)))))
Har ju sedan länge ett ljusparty inbokat på söndag oxå så,,,
*harkel* jag har nog egentligen tagit mej vatten över huvudet
denna veckan.

Nu ska jag diska innan jag hämtar Theo & Tove sen tvaga mej
& fixa käk,,,

Tur jag har mina listor att följa & senare en GPS i bilen!
Har ju även oerhört trevligt resesällskap & Java!

Får se om vi hörs i helgen.

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. gör som du skrev, ta en dag i taget, var itne borta redan på söndag, du har några daga till att ta dig igenom. Koncentrear dig på idag.. eller bara några timmar framåt. Är det för jobbigt får du kanske åka hem till din kära syster?

    Ha så gott och ring om det är något.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli så skönt :)
    Ha det nu riktigt bra, så hoppas jag du uppdaterar oss under helgen :)

    Mys lite åt mig också, pliiis!

    SvaraRadera
  3. ha det så jättebra i Götet! Hälsa lillkusinen!
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera