söndag 2 januari 2011

Tanden tappad..


TACK
Inkslinger Mc för den fina gruppen!

2011 börjades  med städning, min lille Theo var så trött så trött
tur att han skulle vara hos sin pappa & kunde slappa!
Städningen gick snabbt, var & en gjorde lite åt alla håll,,teamwork!

Frukostbuffe..
Går att leva med den frullen =)

Var på liten glömdagrejorturne & de flesta sa att dom mådde
som  dom förtjänade =))
De gjorde inte jag kan jag säga,,,hade huvudvärk hela dagen &
de berodde inte på vinet för det vara en alkoholfri afton för mej.

Kom ihåg en kloclren kommentar sen kvällen innan.
-Det är hemgång om en liten stund,säger han.
-Hur lång är en stund?undrar hon.
-Ja det är definitivt INTE ett glas vin till,svarade han då=)
De tyckte jag var kul & fyndigt sagt!

Theo & jag ble ve ett par skor var,,,
Ja e kär!
Ed Hardy!!!!!
Även nya Ed Hardymuggen invigdes idag=)

Min man fick en utmaning i bilspelet så den gick av stapeln igår
men jag har inte riktigt koll på vem som vann men mysigt var de
lite Rose´,ost & kex....
Strängt upptagna män=)

Annars har dagen idag bara varit slapp,jag lyckades sova till
halv 2 då min hane väckte mej med en kopp Java..har en tråkig
slemmig hosta & ont bakom ögonen,,inte majsigt nånstans!!
Drog på en film så halv 5 idag klev vi upp...jo vi får de!!!
Jag har stått i & nu när spänningen släpper så blir kroppen
trötter så trötter,,jag känner att jag inte är i bästa kondition.


Pratade med Theo innan idag,,han har tappat sin allra första tand
men den fastnade i en toffife så den svaldes...
Tandfen kunde inte komma!!

I morronbitti kommer han hit, det är ju lov så då tycker jag han
kan vara här istället för fritids,,osså får ju jag extra tid med honom
vilket jag absolut inte klagar över....
Blir en sväng på stan innan vi får besök..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Tandfen kanske kom till er i natt och fixade pengen så den finns där när Theo kommer ;-)

    Snygga Ed Hardy skor.. Vill ha :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera