lördag 22 januari 2011

Kalasdag

I dag har Theo haft fullt upp,2 kalas har det blivit.
En 8:aåring & en 3:åring...klädsel vart kostym,,jo eget val=)

Idag är jag oförtjänat bakis, mina sovtabletter den ena sorten
gör mej dissy,ja så där slöbakis man kan vara.
Segare än vanligt, liten släng av ångerst oxå så när kalas nr 1
höll på så sov jag & Bella i soffan..

På kalas nr 2 fick vi föräldrar vara med,kom ju lite sent men de
funkade ändå.
Pysselhörna börjades det med,,ja en kul ide.
Vi fick göra våra egna muggar & glas.
Cupcakes så klart!

Theo gissade att vi skulle få cupcakes & ja så rätt han hade!
Var även en lek som Theo hade turen att vinna,sen fick
barnen fiska fiskdamm & ån gammal strumpa kom visst upp
från botten =)
Mysigt kalas även om jag är off & trött!

Kvällen kommer bestå av slö & slapp i soffan.

Just nu är jag i ett stadie där ingenting är kul, saknar glöden
till att hitta på saker, hatar när det blir oplanerade saker &
skapar en ångesrt inför det som jag ska göra.
Tänk innan njöt jag av att göra spontansaker men det har
försvunnit, fixar ingen press emellanåt alls,,jag måste veta vad
som ska hända innan så min hjärna kan planera.
Det är så många jag skulle ha ringt,så många jag skulle druckit
kaffe med men jag hittar inte motivationen,,,blä blä blä blä!
Det är så tryggt här i mitt Ankbo minsann...
Ni finns i mina tankar iallafall!
Kass på att kommentera era bloggar är jag oxå men jag läser
hos er.

En av dom sämre sakrna är att jag kan inte gråta längre, iofsej
så var jag ingen storgråtare innan heller men nu finns det inget
& ingen ilska bara sådär trotsigt småsurande ni vet.
Sur för att jag inte vet vad som är galet!
Jobbigt sur!

Usch nu blevo det vissst ett gnällinlägg på slutet,,sorry!

Önskar er en ljuvlig lördagskväll =)

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. hon somnade med ett leende på läpparn så kul hade hon. Och super nöjd hela dagen och presenterna.

    Jag vet hur du känner dig.. Man bara tappa intresset och bara rycker på axlarna och säger typ .. jaha.. Förmodligen finns det en anledninge till att varför du fortsätter äta piller-riller. Men du, det kommer att vända, du kommer att få känna känslor igen.

    Tack för att du finns och tack för att ni kom!

    kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen i klubben,ingen vidare kulig klubb,men so what.Bored-klubben,jag är medlem jag med,men ibland kan det glimta till och bored blir happyklubben y know.Massa dravel med du förstår nog.Säger som kära blomman,snart kommer våren och då jäklar!!!!!
    Kramen

    SvaraRadera