måndag 3 januari 2011

Märket snott!!!

...Ja dessa punkter snodde jag av Emma..

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Genomgick 15 cellgiftsbehandlingar.
Blev FRU Anka.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, några stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Våran hund Cajjo

5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Att vara frisk & hitta lusten igen.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

8. Vad var din största framgång 2010?
Att gå igenom behandlingen samt att jag & Mari har
fått en fin kontakt igen.

9. Största misstaget?
Att tro innan jag tänker!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja en aning
11. Bästa köpet?
Nitscarfsen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin & godis

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina mcburna vänner slöt upp efter sista
cellgiften & jag blev totalt överraskad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Du är allt- Shirley Clamp
Cilla sjöng & peter spelade på vårat bröllop.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare
år?
Ja året har ju varit totalt upp & ner så blandat tårar & skratt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på min kropp.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis =)

18. Hur tillbringade du julen?
Hos svärmor med familjerna.

19. Blev du kär i år?
Ja på många vis.

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Houewifes

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst en hel bok.

22. Något du önskade dig och fick?
Min man har fixat massa åt mej till mitt bästa.

23. Något du önskade dig men inte fick?
En vecka på Lydiagården.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vet att vi hade fikakalas på kvällen.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer sömn, mindre grubblerier.

26. Vad fick dig att må bra?
Alla som varit med & stöttat mej i fajten mot MR C.

27. Vem saknade du?
Pappa

Sno den gärna=)

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Den skulle ja sno ju!! Då sno ja den av dig sen .. Kram

    SvaraRadera
  2. Denna snor jag, trevlig:)

    Önskar dig ett fint 2011 och hoppas du får må bra.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  3. Har nu varit inne och kikat på din alltid intressanta blogg! Kram o köss och önskar dig en God fortsättning på 2011...DETTA året blir BRA i alla fall!
    Susanne(iskall)

    SvaraRadera
  4. Oj vilket år du har haft! Snor den här sen kanske. KRAM!

    SvaraRadera