onsdag 19 januari 2011

Vardagslyx

Efter en låååång sovmorron så var det dax för lite vardagslyx.
Annika på Studio 12 i Vetlanda gör naglarna så fina så!
Vardagslyx!

Hade fått ett litet tips om billiga krukor & blommor så smålänning
som jag är så var jag ju tvungen att kolla upp de=)
Hittade lite krukor ,bordstabletter,sand,ull & en blomma.
Svart & lila e jag de=)
Bella gillade påsen & prasselpappret bäst.
Nya krukor till mitt lila kök=)

Dagarna vet jag inte vart dom tar vägen,jag känner mej mest..
Jaha det var den dagen det,,,känns som om det kvittar ibland.
Är skönt att ha något att längta till iallafall.
En middagsbjudning,en resa till Gbg..hälsa på syster & en helg
i Bitchanda,slottsnatt &bröllopsdagmyz & en lördagsspakväll.

I kväll kommer min Hane hem  men lär nog ta en stund på dessa
hala vägarna.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Såå snyggt fönster du har, å denna underbara kissekatt på stolen.. Gossekissen..

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa,,Ja Bella är lite överallt jue =)

    SvaraRadera