söndag 23 januari 2011

Migrän..

Off,off,off,off...ja de är precis så jag känner mej!
Har ingen lust med något alls!
Hoppas bara lust & ork kommer till Torsdag för då ska vi ju ut
på tur med tjejerna i klubben!

Theo har lekt med grannpojken hela dagen & jag har sovit till
& från.

Min lille fis avslutade kvällen med huvudvärk & jag är helt
övertygad om att han stackarn lider av migrän!
Jag har ju migrän själv & han har samma symtom,kräks ,
ljuskänslig & inutah-e ont!
Eftrr en alvedonkur & kli på ryggen så somnade han med en
hink bredvid sängen,,stackarn trodde han fått magsjukan =(
Nu hoppas jag han får sova bort huvudvärken.
Är migrän ärftligt?

Jag hade massor av migrän när jag var liten & nu oxå,min pappa
hade något som hette Hortons så det har jag kanske gett honom
vidare .

I morron ska jag på avstämmningsmöte med fsk,min läkare &
kurator,jag har ingen aning om vad som ska sägas på ett sådant
men Robban ska följa med mej så han kan jälpa mej & minnas
vad som beslutas & sägs.
Fortsättning följer..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Visst kan väl migrän vara ärftligt...
    Stackarn!
    Hoppas han är bättre idag!

    SvaraRadera
  2. Stackars er... Migrän är ju ett rent helvete! Psykosomatiskt och ärftligt, sa min läkare iaf! Det uppstår ju ofta när man är på väg att tagga ner efter en stressig situation eller dag.
    När jag var yngre led jag väldigt ofta av migrän, men "peppar peppar" har det faktiskt bara blivit bättre och bättre med åren! Alltid något...

    Bort dumma migrän och kram på er!

    SvaraRadera