lördag 15 januari 2011

Bella Jokern

Så äntligen kom hon vår Bella!
Ja egentligen heter hon Bella Jokern, Theo tyckte verkligen hon
skulle heta Jokern i efternamn så det kan hon ju få göra då!

Nu har hon busat runt en stund &blev så trött så trött,,sover
gott bakom min rygg,,ja knappt så jag vill flytta på mej=)
Åka bil i bur var ingen höjdare...läskigt!
Mor & dotter.
Theo hade en rolig leksak iallafall!
Busade runt i soffan så pass så hon trillade ur *L*

Mysigt att ha ett djur i huset igen,saknar Cajjo mer & mer för
varje dag som går.
När det blir mat över så går ju tanken,"Det kan vi ju ge Cajjo!

Det är nog så att även om inte jag levde med Cajjo så länge så
kommer han antagligen alltid att vara speciell..han var en fin &
omtänksam hund.

Tog svängen över Trollebo på vägen hem, det har ju visat sej
att världen är ju väldigt liten..
H lärde känna dom som köpte detta ställe & det visade sej
vara en  kvinna som jag har ja kan nog säga jobbat ihop med
under min tid i Nässjö som Personlig assistent.
Hur eller hur så var det underbart att träffas igen om så bara
för en liten stund...årslöftet blev att vi måste ses snart...
Jag tycker väldigt mycket om henne så det var väldigt kul.
Vill prata i timmar, kela med katter & en åh så fin schäfer
vid namn Baron,,,,,,lurvig,stor & snäll!

Nu är jag förpassad till soffan,,min man ska fixa maten ikväll
det skulle bli Fläskfile surprise,,ska se om jag kan blinka till mej
ett glas vin i väntan på mat =)
Är mysigt att bli spontanuppassad,,,lite exta myzzzz!

ÄLSK HONOM SÅ MÅNGA MINSANN!

Hejdåposs!




5 kommentarer:

  1. Älskade hundar (även de som lever i hjärtat), kattungar och gubbar som lagar mat... det är livet det :-D

    Här bjuder gubben på hemgjord potatisos och biff med sås idag. Inte illa det heller :-)

    Kramar från mig <3

    SvaraRadera
  2. grattis till nya familjebäbisen, det är ni värda. Så mysigt med en djurbästis som alltid finns när man vill mysa och klappa och busa!!
    Njut av henne och av lördagskvällen. Är matsurprisen god så tänk på en matlåda till mej ;)
    Puss kram och kärlek

    SvaraRadera
  3. Vilken tur lilla Bella har som har fått komma hem till er! Önskar er mycket kel och bus ♥

    SvaraRadera
  4. oj oj oj vad jag vill gosa kissebebbe!! NUUUU!! kan jag komma i dag söndag kl 08.00?? eller nu?? ;P

    Fick du se den berömda kortleken?? Tycker trollebo är ett väldigt spännade och intressanta ställe med alla spökerier!

    SvaraRadera
  5. Åh så söt liten en. Ja katter kan heta vad som helst hur som helst.
    Mina barnbarns katt heter Maja o är en kille :O) Så what!

    SvaraRadera