fredag 14 januari 2011

Pilleroordning....


Vaknade av en gosig kram & puss på kinden & ett glatt..
-Gomorron mamma!!
Sämre start går ju att få =)

Igårkväll gjorde jag det stora stora misstaget i mitt yra liv,jag
tog Furix istället för Zopiklon....ja det var inte det bästa vid
halv tolv på natten,,,,pinka istället för att sova!
Bästa att hålla ordning på pillrena!!!

Var sugen på en kaffe på stan idag,fick ihop några frivilliga *L*
Fick även mysa med lilla tösabiten sen igår,,hon somnade i
min famn...ja de var redit mysigt & fortfarande inte
ångerstladdat.

Inköpt mat & vattenskål till Bella som kommer i morron hon
får även (har vi bestämt) ärva Cajjos underlägg med ,,ja
såklart döskallar på,,nu längtar vi !!!

Kvällen har vi avnjutit med ett glas vin & Theos godis,,

Hejdåposs!

7 kommentarer:

  1. Haha, det var ju jätteroligt.. Pinka istället för att sova =)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja de kan du tycka,,,var inte kuligt alls *gruffar lite*

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Skönt att höra att det inte bara är jag som tar fel piller ibland. Här har det intagits stilnoct mitt på dagen istället för en atarax ^^

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Mycket kissande alltså :O)
    Önskar att jag hade godis också, men jag får vackert vänta till imorgon. 2 mil till närmaste inköpsställe.

    SvaraRadera
  5. En olycka händer så lätt, men i det här fallet hjälper det ju inte med: Salvekvick, som reklamen tidigare sa.
    Se nu till att ta rätt medicin i fortsättningen...

    SvaraRadera
  6. Ajabajja....inte stjäla sonens godis.......men rätt kul att du fick pinka istället för sömn........ha det gött....

    SvaraRadera
  7. Vilket misstag men det kan hända den bästa!

    SvaraRadera